Tuesday 24 March 2009

Siapa Saya...??

Terima Kasih sbb sudi view blog saya.. Nama sebenar saya Suriati Bt Ismail.. Asal dr Terengganu.. Tp skg tggl di Sri Kembagan Selangor.. kuarga saya pggil saya Alang.. Kwn2 pggil saya Suria@Sue.. tp kwn2 baek saya pggil saya LAT..( short form utk BULAT..well....) anak2 buah plak pggil Mak Lang.. saya sudah mnjadi tunagan pd seseorg..:-) nama dia Mohd Shukor.. org Melaka.. xla jauh mane.. hehehe..

Ape yg saye nak dlm hidup saya ialah kesenagan & kebahagiaan.. sya msih lg mencari kesengan tp sudah bertemu kebahagiaan.. utk merealisasikan kesenagan yg saya impikan saya cbe lakukan yg terbaik dlm hidup saya.. dan ape yg saya lakukan kamu akan jumpa di sini.. jgn lupa beri saya sokongan utk sama2 merealisasikan impian saya...Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment